Hej alla inredning älskare!

Mitt namn är Caroline Lundblad och är bosatt i Sunne i Vackra Värmland.
Här lever jag med min familj, min underbara dottet och sambo och 4st siames katter och en baby på väg.
Jobbar som assistent för funktionshindrade, 75% annars umgås med min familj, mina vänner och pysslar.

Jag börjar med en mjuk start att visa upp mina intressen och  ideer jag har.
Som ni förstår älskar jag inredning och ShabbyChic, mitt hem består i stort sett av shabby chic, och på min ledighet skapar jag fram möbler som går vidare till försäljning.
Så småningom kommer bilder att läggas ut för nyfikna, och köp intresse.
Så ha tålamod....snart.


Kommentarer
Postat av: Emma Boman

Hej hej!



Vad kul att du börjat blogga!

Lägger till dig som favorit i min blogg såklart! :-)



Kram kram

2009-03-02 @ 07:58:20
URL: http://emmasnotskal.blogspot.com
Postat av: Zara

Åhh vad kul att du börjat blogga snygging..

Puss

2009-03-03 @ 17:17:09
URL: http://langfoss.bloggspot.com
Postat av: Zara

Är lite snurrig idag, haha

2009-03-03 @ 17:23:22
URL: http://langfoss.blogspot.com
Postat av: Sofia

du får inte glömma att skriva med på prislapparna hos bettan din blogg adress....eller göra en lite smygreklam i affären kanske..hihi...kRaaM!!

2009-03-16 @ 09:44:55
Postat av: Helena Nordkvist

Hallåj!

Vad duktig du ä! Jättefint!

Hoppas allt är bra med er och stort grattis till bebis i magen! =)

Kram kram!

2009-03-23 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0